Nie bądź w tyle, poznaj 8 powodów, dla których warto mieć film reklamowy.

  • Filmy
  • 13 września 2018

Pamiętam czasy, kiedy tworzyły się pierwsze blogi internetowe. Nadchodzą czasy, w których filmy reklamowe będą wypierać tradycyjne blogi, a Youtube stanie się najbardziej popularną platformą społecznościową. Content marketingiem stają się filmy. To właśnie dlatego, każda firma powinna inwestować w filmy reklamowe.  Poznaj nasze 8 głównych powodów, dla których każda firma powinna mieć film reklamowy.

1. Film każdy obejrzy

Jeśli Twoja strona jest nasycona dużą ilością treści to znakomicie. Jednakże, mało kto czyta wszystkie treści. Stajemy się bardzo wygodni i chętniej od tekstu obejrzymy film. Film pozwoli dokładnie poznać Twoją firmę, zobaczyć ją od zaplecza. To niewiarygodne, ale film obejrzy każdy, dzięki czemu filmem możesz przekazać dużo więcej informacji niż tekstem i tym samym zyskać sobie nowych klientów.

2. Wykorzystaj do promocji

Nagrany film możesz nie tylko dodać na swoją stronę internetową, ale także możesz dodać do na portale społecznościowe: Youtube, Facebook, Instagram. Możesz go również wykorzystać do swojej kampanii reklamowej. Filmy reklamowe są chętniej oglądane niż tradycyjne grafiki reklamowe.

3. Większe doznania i 0% nudy

Filmy oddziałują na użytkownika obrazem i dźwiękiem, dzięki czemu są chętnie oglądane i pozytywnie odbierane. Docieranie do potencjalnego klienta takim przekazem sprawiamy, że zapamiętuje on firmę, często wywiera to na nim wrażenie. Jeśli film ma ciekawy scenariusz, pięknie zdjęcia i dobrą muzykę, masz gwarancję zainteresowania swojego klienta. Nie będzie on znudzony, dzięki czemu masz większe szanse jego pozyskania.

4. Filmy przyciągają uwagę

Wyobraźcie sobie sytuację, kiedy mamy dwie strony, na jednej stronie jest długi artykuł, a na drugiej jest filmik. Na której stronie zostaniecie? Oczywiście, wygodny fotel, jedno kliknięcie i oglądacie. Zawsze gdy film jest zamieszczony na stronie zwraca na siebie uwagę. Internauci lubią wygodę dzięki czemu chętnie oglądają filmy. Ponadto filmem możesz w łatwy sposób zachęcić do kontaktu.

5. Wszyscy mają filmy, nie zostań w tyle!

Dziś posiadanie filmu reklamowego o firmie staje się standardem. Przedsiębiorcy mają świadomość skuteczności i korzyści płynących z posiadania filmu reklamowych. Jeśli nie chcesz zostać w tyle – zainwestuj w film reklamowy swojej firmy.

6. Film zwiększa atrakcyjność strony

Strony internetowe z filmem są zdecydowanie bardziej atrakcyjne od stron wypełnionych samą treścią. Filmem zwiększysz zaangażowanie użytkownika na stronie i sprawisz, że zostanie on dłużej niż dotychczas.

7. Film pozwoli Cię lepiej poznać

Internauci lubią filmy reklamowe, gdyż budują inny poziom relacji. Pozwalają zobaczyć firmę, jej zaplecze, pracowników. Dzięki czemu można w prosty sposób zbudować swoją wiarygodność. To jak wirtualne spotkanie oprowadzające klienta po firmie.

8. Doskonała prezentacja produktów

Żadne, nawet najlepsze zdjęcie nie zaprezentuje produktu jak film reklamowy. Już dawno przekonały się o tym duże sklepy internetowe sprzedające odzież. Kiedyś ich głównym źródłem przekazu były zdjęcia, dziś nagrywają oni krótkie filmy, gdzie produkt prezentowany jest na modelce. Produkty prezentowane na filmach zdecydowanie lepiej się sprzedają. Filmem reklamowym o firmie możesz nie tylko opowiedzieć o historii i działalności, ale zaprezentować z lepszej strony swoje produkty.

A Ty masz już swój film reklamowy? Chętnie omówimy nagranie dla Ciebie filmu z lądu i powietrza.

A Ty masz już swój film reklamowy?

Chętnie omówimy nagranie dla Ciebie filmu z lądu i powietrza.

    Zostaw swój komentarz tutaj